نیو منز

جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان

آرشیو مطالب
نظرات کاربران
شبکه های اجتماعی

کت شلوار مردانه

در سايز بندي و سروال هنگامي که را مي پوشيد از آستين شروع به بررسي اندازه ها کنيد به اين صورت که معشر آستين و سرشانه نبايد تنگ باشد و بتوانيد به راحتي بازوي خویشتن را در آن حر دهيد. در بررسي ظهر بايد مطمعن شويد که در قسمت پشت شما به خوبي ايستاده است. خط کنتر ورا را چک کنيد تا بالاتر و يا پايين تر رسم نگرفته باشد. وقتيکه بازو ها را در دوطرف بدن شل نگه داشته ايد دقت کنيد قد آستين تا چه اندازه پايين آمده است. اين اندازه بايد به شکلي باشد که قد آستين تا نصیب برجسته استخوان مچ دست پايين آمده باشد. در آخر به قد شلوار مي پردازيم که در بررسي آن بايد توجه کنيد لبه دو پاچه هم اندازه باشد و از پشت تا پاشنه ارسی و از برابر به شکلي نرم شکست خورده باشد. بررسي قبل از خريد بسيار مهم است  

کارتون مستربین جدید || و شلوار جدید || مستربین

و شلوار پسرانه بچه گانه | مناسب ترین و زیرجامه -

نوع و جنس پارچه‌های بکار گرفته شده برای دوخت و شلوار، ولو بر اساس اصول حرفه‌ای زایش پوشاک طرح‌ریزی و اقدام شده باشد، بسته به فصل و هدفی که پدیدآوری کننده از عرضه هر لباس دارد متفاوت خواهد بود. این هدف میتواند گاهی به سمت خلقت نرمی و صفا بیشتر پارچه متمایل شود، گاهی به سمت ایجاد گرمایش ایده آل، گاه پیشگامی همگام با جدیدترین ترندهای مد و فشن‌های روز و یا گاهی تولید لباسی که به آرامش و با کمترین زحمت قابل اتو کشی باشد، بازارچه پیدا کند. البته معمولا در تفکر اولیه پیش از طراحی و زایش هر لباسی که اصولی تولید شده باشد، تنها به یک مورد ازین اهداف تعقل نمیشود و حتما چند کوشیده میشود تا هر تعداد مزیت ممکن و قابل جماعت را در محصول نهایی به مصرف کننده پیش کش شود تا بایع بتواند بیشترین بهره را از لباس معامله شده داشته باشد.

و شلوار حامد | مناسب ترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و زیرجامه و شلوار مردانه) -

– نشیمن شلوار باید طوری باشد که اندازه ی منزل گاه شما باشد و مسکن شلوار نباید خیلی بزرگ و آویزان یا خیلی کوچک و تنگ باشد. سایز شلوار شما نباید آنقدر آبخوری باشد که یقه شما را بکشد و باعث شود که در گریبان شما نمود داده شود.

بعد از این مرحله که به طور کامل یاد گرفتید چه و شلواری اندازه شما هست نیاز هست که اصول دیگری از و شلوار رو بدونید که در زیر برای شما بسط می دهیم. و شلوارها یا یک طرف دکمه دار هستند یا دو طرف تکمه دار، های یک طرف دکمه دار برای تمامی مردان مناسب هست  و های دو طرف تکمه صلیب های شیکی هستند ولی پوشیدن این نوع ها رو به آقایان جوان و چهارشانه توصیه نمی کنیم.

تک دکمه: چنانچه قصد دارید کلا یک عدد و شلوار داشته باشید این مدل به شما پیشنهاد نمی شود چون‌که های تک دگمه جزو های رسمی به حساب  نمی آید.

و شلوار نوجوان پسرانه

در فروشگاه‌های محلی به دنبال و شلوار نوجوان پسرانه هستید؟ اگر چنین چیزی را می‌خواهید، بهتر است ابتدا از شبکه‌های اجتماعی به دنبال فروشگاه‌هایی که این کالا را به فروش می‌رسانند بگردید. شما می‌توانید با جستجوی فروشگاه‌هایی که این کالا را به فروش می‌رسانند به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های محلی به دنبال این کالا بگردید. از نظر قیمت هم می‌توانید از فروشگاه‌های محلی بهترین قیمت را بدست آورید.