نیو منز

جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان

آرشیو مطالب
نظرات کاربران
شبکه های اجتماعی

طرح ویلای تریبلکس طراحی ویلا

اصول طراحی ویلا و استخر با نرم افزار Revit و موتور رندر enscape

طرح ویلای تریبلکس طراحی ویلا

در طراحی ویلا کوچک تا بزرگ و یا در نمونه های ویلای ساده، بخت های مختلف اصول و ضوابط خاصی دارند که تدقیق نکردن به آنها می تواند کل پروسه ساخت را زیر سؤال ببرد و در نهایت نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشته باشد. به همین دلیل در مراحل طراحی ویلا ، هر کدام از بخش ها و قسمت های مختلف یک طرح جداگانه هستند که در نهایت منجر به تکمیل طراحی و ساخت ویلا می شوند. در ادامه مهمترین بخش ها و قسمت هایی که در طراحی ویلا اصول اختصاصی خود را دارند بررسی خواهیم کرد:

شاید وقتی نام طراحی ویلا زیبا به اذن ما می خورد یکی از اولین بخش هایی که در ذهن ما نقش می بندد همین برکه و جکوزی باشد. طراحی برکه و جکوزی در ویلا به سادگی که به نظر می جوخه نیست و اصول و ضوابط خاص آن باید رعایت شود تا بدون آسیب زدن به محیط و از دست دادن کیفیت و کارایی خود در سالیان طولانی پس از آن، کاربری خود را حفظ کنند.

طراحی ویلا های دوبلکس طراحی ویلا

در طراحی ویلا یک سری اصول همیشه پابرجا هستند و یک سری اصول بنا بر نوع و سبک ویلا متباین خواهد بود. استاندارد‌های زیاد طراحی ویلا به شرح ته می باشد:

 هرگز نباید اضافی به نگرش آید. بلکه برعکس، هزینه ای که برای یک طرح خوب کارسازی می شود، به طور سزاوار توجهی هزینه های ساخت ویلا را تفریق می‌دهد. ازچه که طراحی معماری ویلا توسط طراح با تجربه و متخصص، دارای اشکالات اندکی است.

اگرچه سلایق متنوع، در سبک‌های طراحی به‌خصوص ویلا به وجود می‌آید، اما نقشه فیزیکی صحیح، جانمایی اصولی فضاها و طراحی نمای متعادل، همیشه طرف‌داران خود را دارد. پس حتی بعد از گذشت سال‌ها دلربایی وجود را حفظ می‌کند و باعث استکثار قیمت ویلا خواهد شد. 

اگر به دنبال  هستید، مشاوران villa1000 با تجربه و مهارت کافی در این زمینه، آماده ارائه خدمات کامل به شما مشتریان عزیز هستند. بهترین شرکت طراحی ویلا در ایران را به همراه مشاوره مجانی را در villa1000 تفحص کنید.

طراحی خانه ویلایی طراحی ویلا

ویلاهایی که امروزه به عنوان سبک کلاسیک مورد آشنایی واقع می شوند، در زمان های گذشته و قدیم همچنین دارای طرفداران نسبتا زیادی بوده اند. در حقیقت عموم انسان ها جزو علاقه مندان به این طریقه از ویلاها می باشند.

سبک طراحی ویلا کلاسیک بیشتر برای افرادی قابل استفاده و مفید است که پیوستگی ی زیادی به سکونت در فضاهای سنتی و هم چنین کهنسال دارند. دوران به وجود آمدن این سبک به زمان رنسانس و در ناحیه ی روم برمی گردد.

طراحی روستیک ویلا سبکی بسیار معروف و شایع می‌باشد و تکثر افراد ترجیح می‌دهند، به‌سبب فضاهای خانه‌ها و ویلاها از این طراحی استفاده کنند. سبک روستیک در واقع تمرکز بر طراحی به سبک روستایی-طبیعی دارد.

سبک روستیک مدعی است که هر چیزها از ماسلف تا به امروز قابل تکرار هستند.  در این نوع از طراحی از مواد و متریال‌های طبیعی (یا به قولی روستایی) استفاده می‌شود

طراحی ویلا نقلی

طرح ویلا یک طبقه مدرن

طراحی ویلا ی دو طبقه

طراحی ویلا ی یک طبقه

طرح ویلا دو طبقه

طرح ویلا یک طبقه

طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا دو طبقه

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد