نیو منز

جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان

آرشیو مطالب
نظرات کاربران
شبکه های اجتماعی

دسته: دستگاه پرس پلاستیک دستی (دستگاه دوخت پلاستیک)

تعمیر ‌های بسته بندی

گسترش صنایع مختلفی مانند دارویی، شیمیایی، غذایی، الکترونیکی و غیره سبب شده است تا در سال‌های اخیر استفاده از تجهیزات بسته‌بندی رشد مضاعفی داشته باشد. یکی از لوازم مهم در صنعت بسته‌بندی، دوخت پلاستیک است که با نام‌های دیگری مانند پرس پلاستیک یا پرس نایلون نیز شناخته می‌شود.

دیگر مهم نیست که از کجا خرید می‌کنید؛ دوخت پلاستیک در هر مغازه‌ای یافت می‌شود؛ از عطاری گرفته تا کسب‌وکارهای خانگی. بازده ساده و آسان این و نیز فقدان نیاز به فضای مفرط علت شد تا عملیات بسته بندی با بالاترین سرعت ممکن انجام شود.

خوشبختانه شرکت‌های ایرانی تولیدات با کیفیتی را در زمینه خرید دوخت پلاستیک انجام می‌دهند. در به معرفی انواع دوخت پلاستیک، کاربرد و عوامل مؤثر بر قیمت این خواهیم پرداخت.

‌های پرس نایلون امکان دوخت کلیه انواع پلاستیک نظیر نایلون، سلفون، کیسه‌های قطور و پلی‌اتیلن (polyethylene) و … را دارند. نحوه کارکرد با ‌ دوخت پلاستیک بسیار ساده است. اپراتور با فشردن پدال المنت را سوزان کرده و عملیات دوخت را ادا می‌دهد و با رها کردن پدال، اقدام به سرد کردن پدال می‌کند.

دوخت پلاستیک دستی(صنعتگران)

دوخت پلاستیک پارچه | زیباترین دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -

یکی از نکاتی که در ابتیاع دستگاه دوخت پلاستیک دوخت پلاستیک مورد بررسی قرار میگیرد، کلفتی دوخت است. اول از همه باید به این مضمون اشاره کنیم که های دوخت پلاستیک تماما جز های سیلر ( آب بند) هستند. احوال مساله اینجاست که اگر پاکت شما سیل شود یا به تعبیر آب بند شود، دیگر مهم نیست که ضخامت این سیل چقدر است. تباین ستبری 2 میلیمتر یا 15 میلیمتر صرفا در ظاهر و مدل دوخت می باشد. های دوخت دستی اغلب با ضخامت دوخت 2 – 5 و 8 میلیمتر در بازار موجود است، البته نمونه های دیمر دار هم بود دارد که تا 13 یک‌هزارم متر میتوانند ضخامت دوخت داشته باشند.

خیلی اوقات کاربر به جای کاربرد از پاکت، به منظور بسته بندی از رول های سلفون یا نایلون استفاده میکند؛ بنابراین عملیات دوخت به تنهایی جوابگوی کار نیست. به همین منظور های توالد شدند که دارای کاتر هستند. تنها تفاوت این با ساده وجود کاتر بوده و هیچ تفاوت دیگری با نوع ساده از نظر ترانس و المنت ندارد.

دوخت پلاستیک کوچک خانگی | بهترین پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک) -

در ادامه به بسط انواع دوخت می پردازیم:

عملکرد این به صورت دستی صورت می گیرد. برای استفاده از این نیاز است که ابتدا را به برق بزنیم تا تیغه های آن داغ شوند. سپس اپراتور باید لبه پاکت پر شده از محصول را روی دیواره نازک های قرار دهد و درب را ببندد. بعد از چند ثانیه پاکت مورد عنایت دوخت می خورد. این مناسب برای بسته بندی در روی تولیدات کم، استفاده خانگی یا استفاده در مغازه ها مثل عطاری ها، آجیل و شیرینی فروشی ها و غیره برای ماندگاری بیشتر مواد غذایی تالی مرغ، ماهی، سبزیجات، خشکبار، شکر، قند، حبوبات، سبزی خشک، گیاهان دارویی، زعفران، میوه خشک، شکلات، ادویه جات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

های دوخت در مقایسه با مدل های دیگر دارای قیمت پایین تری می باشند. از بهر گلچین دوخت دستی نیاز است به سایز آن متناسب با اندازه پاکت هایتان تدقیق داشته باشید. این ها با درازا دوخت های 20، 30، 40، 50، 60 سانتی متر قابل ارائه می باشند. به‌سبب استفاده از این لازم است وقتی آن را به برق می زنید چند لمحه صبر کنید تا کاملا داغ شود و دوخت با وضع تری را به شما ارائه دهد. عمل دوخت در این بین 3 الی 5 ثانیه طول می کشد. این بسیار ساده می باشد و دارای تایمر حرارت می باشد که قابل تنظیم است. همچنین المنت های با روکش تفلون بوده که از سوختن نایلون شما جلو گیری می نماید.