نیو منز

جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان

آرشیو مطالب
نظرات کاربران
شبکه های اجتماعی

دستگاه روغن گیری - دستگاه روغن کشی صنعتی

یکی از ابزار آلات صنعتی مدرن در بازار بوده که در جهت ستدن روغن دانه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این در کارخانجات، فروشگاه‌ها، عطاری‌ها و حتی منازل نیز استعمال می‌شود. معمولا این در سه نمونه خانگی، بازاری و کارخانه‌ای موجود است که البته کارایی این دستگاه روغن گیری و روغن کشی - دستگاه روغن گیری خانگی کوچک‌ها در جاهای مختلف، شبیه یکدیگر نیست. اینکه هر ی چقدر روغن کشی را انجام می‌دهد، هم خویشی به نوع دانه روغنی و هم گونه دارد. کار با این ماشین صنعتی بسیار راحت بوده به نحوی که با پرس کردن اطوار دانه‌ها می‌توان رفتار به گرفتن روغن کرده و این ماده را در صنایع غذایی یا دارویی مورد استفاده قرار داد.

یکی از بوده و کاربرد زیادی نیز دارد. تنوع این ابزار در بازارگاه پهناور بوده؛ زیرا روغن کشی به شیوه‌های مختلفی اجرا می‌گیرد و هم اینکه دانه از طرق متفاوتی روغن پس می‌دهد. به طور زیاد دو روش برای گرفتن روغن هستی دارد که به بسط زیر است:

تست روغن گیری کنجد خانگی و فروشگاهی

روغن گیری نعناع روغن کشی 35 میلی متر

با سلام قیمت روغنگیری به همراه کاتالوگ ارسال گردید.

با سلام لطفا مشخصات ۸کیلویی با قیمت ان و در صورتیکه دانه روغنی هم دارید قیمت ان را هم بفرستید متشکرم

سلام دوست عزیز کاتالوگ و بها و داده‌ها تکمیلی سمت روغن گیری در وجود مشتری خدمتتان ارسال شد

درود قیمت روغن کشی چقدره؟؟؟؟؟؟

سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اگر ممکن هست اطلاعات راجع به شروع کسب و کار روغن گیری و همچنین بها های خانگی به‌خاطر شروع در منزل و خرده فروشی و اینکه آیا نیاز به مجوز هست یا خیر را توضیح بفرمایید . بی نهایت از شما سپاسگزارم.

سلام وقت بخیر در مورد فروش مستقیم محصول به مصرف کننده می بایست محل تولید مورد تایید سلامت باشد و اپراتور کارت بهداشت دریافت نماید اطلاعات ها خدمتتون ارسال شد موفق باشید.

سلام لطفا بها 8 و 15کیلویی روغنگیری رو بفرمایید و همه دانسته‌ها لازم برای این کسب و کار را بفرمایید در ضمن چگونگی گرفتن مجوز از بهداشت رو هم قید کنید با تشکر از شما

روغن گیری کلد پرس | زیباترین روغن گیری -

سلامتی بزرگترین نعمت خدا به انسان است و هزینه کردن به‌جهت روغن سالم و گیاهی قطعا به صرفه خواهد بود.

ما قبلا های ارزان قیمت از 850 الف تومان به بالا هم داشتیم؛ اما به دلیل عدم رضایت مشتری از سبد محصول مان حذف، و همه را با تمام استیل چندکارۀ OilSet جایگزین کردیم.

حتی دیده شده با ظاهر و پیکره ی استیل OilSet ولی قطعات کم کیفیت اقدام به نقص هزینه میکنند که به هیچ رخسار موقعیت تائید OilSet نمیباشد و نوعی کلاه برداری ست که متاسفانه گاهی با آوازه های مشابه اویلست هم اعمال میگردد.

مرکزیت اصلی در روغن گیری خانگی بر روی کیفیت و سلامت روغن است. پس کنجد باکیفیت و ترجیحا شسته شده استفاده کنید.

ماشین سازی OilSet برای مشتریان خود کنجد دوبار بوجار شسته شدۀ درجه ۱ ذخیره کرده و یک نمونۀ اولیه به‌سبب استارت ، همراه با ارسال میکند.