نیو منز

جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان

آرشیو مطالب
نظرات کاربران
شبکه های اجتماعی

دوسالانه گوانگجو موضوعات مرتبط را هدف قرار می دهد

نوشته کیم یون جونگ

GWANGJU، 5 آوریل (یونهاپ) -- دوسالانه گوانگجو، جشنواره های تدبیر در آسیا، هنرمندان فوری طرفداران گسترده تر و ورود به جامعه Momentum، خوش ذوق چهارشنبه چهارشنبه .

چهاردهمین دوره شش ماهه در تاریخ 7 آوریل 9 ژوئیه به سمت مکان های گوانگجو، دوباره در 270 کیلومتری سئول، و در اطاعت از 79 هنرمند در سراسر جهان برگزار می شود.

با موضوع "نرم و آب"، دوسالانه تضادها و پارادوکس‌های سرمایه‌گذاری آب را به نسل‌های هنرمندان، پیشینه‌های مقدماتی و مناطق می‌برد.

یک اثر هنری طولانی مدت از مجموعه ماتا آهو، چهار هنرمند زن مائوری، آئوتاروآ نیوزلند، در سالن بینال گوانگجو، محل برگزاری چهاردهمین بینال گوانگجو، مرکز جنوب غربی شهر گوانگجو در 5 آوریل 2023، روزهای افتتاحیه عالی به نمایش گذاشته می شود.
(یونهاپ)

هنرمند سوک کیونگ معتقد است که ظرافت آن لمس کلاه بحران مشترک جهان و درگیری های فرقه ای، شرایط اضطراری هوای طوفانی و نگرانی های زیست محیطی، یک "بعد سیاره ای" است.

"وقتی در یک مجمع مشورتی در سالن بینال گوانگجو، انعکاس همزمان جنبه‌ها مهم است.

نمایش امسال، این نگرانی امیدوار است قیام گوانگجو در سال 1980، یک رویکرد فراملی، حکومت بر کره، را دوباره تفسیر و بررسی کند.

لی، یک حیله‌گر صندوقدار در تیت مدرن، «من چه هنرمندانی از مسائل مربوط به مقاومت، بی‌انصافی و عدالت استفاده می‌کنند».
"من گوانگجو به یک نقطه تبدیل شده است.
"

لی سوک کیونگ، برازنده چهاردهمین بینال گوانگجو، در حین ذکر در بینال گوانگجو در حومه جنوب غربی گوانگجو در 5 آوریل 2023 صحبت می کند.
(یونهاپ)

امسال کشورهای غرفه، کانادا، چین، فرانسه، اسرائیل، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئیس و اوکراین، آثار هنری و پروژه‌های چند رسانه‌ای آنها.

طی مراسمی که قرار است عصر پنجشنبه برگزار شود، جایزه سئو-بو را که با نگاهی به نقاشی کره‌ای، یک گروه هنرمند، اهدا می‌شود.
a and a mintage 100000 دلار آمریکا.

چاپ روی چوب پانگروک سولاپ، هنرمند سوسیالیست مالزیایی، در سالن بینال گوانگجو، محل برگزاری چهاردهمین بینال گوانگجو، کمون جنوب غربی گوانگجو در 5 آوریل 2023، چند روز قبل از افتتاحیه به نمایش گذاشته می شود.
(یونهاپ)

ejkim@yna.
co.
kr
(END)