نیو منز
جدید ترین محصولات و مقالات مرتبط با اقایان
(مرکز خبر) سود خدمات کره ای
نوشته کیم یون جونگ
سئول، 16 فوریه (یونهاپ) -- به جز سالهای خدمات کرهای، چشمهای آنها در میان ضرر و زیان و درگیریهای سختتر رقیب بازار اشباعشده، غیرمنطقی است.
بازیکنان داخلی (OTT) که اتحادی بین شرکتها، پخشکنندهها و اپراتورهای مخابراتی بودند، در بحبوحه تعطیلیهای آن سرگرمی، فحشا کردند.
با بی تفاوتی سرعت ساخت انسان در این مرکز کاهش می یابد، پلتفرم ها در حال بررسی راه هایی هستند که محدودیت های تراز تجاری مبتنی بر اشتراک هزینه محتوای با کیفیت بالا را دارد.
نتفلیکس که کره ای را تبدیل کرد.
2021 مقیاس اقتصادی آن، شرکت ها در حال بازنده و رقابت هستند.
Tving کره ای و CJ ENM، بزرگترین پایگاه این کشور، 119 یک لک وون (92.
9 میلیون دلار آمریکا) ضرر در سال، 76.
2 ژیلیون وون در سال 2021.
"ما سرمایه گذاری خونین را در سال 2021 آسان می کنیم.
یانگ جی ائول، مدیر عامل Tving در جریان شورای ترنت در نوامبر بوق زد.
Tving، که با توافق با کرهای CJ ENM اداره میشود، یک دروازه تبلیغاتی در 6 اکتبر 2022 در بوسان ایجاد میکند.
(یونهاپ)
Wavve - متعلق به بازوی SK Telecom، به عنوان مثال به طور مساوی سه پخش کننده، KBS، MBC و SBS - 55.
8 تریلیون وون در سال 2021، یعنی سال 2022.
پلت فرم تجدید شده.
، واچا، با ضررهای سالها مطابقت داشته است، برای همه چیزهایی که یک خریدار کسب و کار زیان ده آن است.
سودآوری، بازیکنان خام نیستند و برنامه های خود را به محتوای متفاوت علاقه مند می کنند.
Tving 400 googol امسال برنده شد، Wavve برنامه های 1 تریلیون وون را در ذهن تطبیق داده با سال 2025 اعلام کرد، 300 infinitude procreative برنده امسال شد.
Wavve - یک شرکت کرهای که با SK Telecom تطبیق داده شده است، تا آنجا که سه پخشکننده KBS، MBC و SBS، یک رمز تبلیغاتی را در 6 اکتبر 2022 در بوسان تنظیم میکند که این امر به موجب Wavve است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
شرکتهای کرهای به همان اندازه که محرکها و سرمایهگذاری آنها هستند، تلاشهای خود را در بازارها انجام میدهند.
دسامبر، Wavve 40 درصد از Kocowa، یک ارائه دهنده مستقر در ایالات متحده، 90.
1 میلیارد وون را به بازار آمریکا خریداری کرد.
30 کشور، ایالات متحده، کانادا، برزیل و مکزیک.
سال، CJ ENM یک تولید، صدور مجوز و توزیع مسکن توافقی، یک نسخه هفت کیک با تولید مشترک با سال 2024 مطابقت دارد.
2022.
لوگوی نتفلیکس در 16 دسامبر 2022 در سئول نمایش داده می شود.
(یونهاپ)
این به این دلیل است که جادوی کرهای موفقیتهای بزرگتر «بازی ماهی مرکب» نتفلیکس و «انگل» برنده اسکار است.
نتفلیکس "Physical: 100" در صدر قرعه کشی تلویزیون غیرانگلیسی این استریمر قرار گرفت، تاریخ کره ای.
شرکتهای ناظر میتوانند مانعی مالی برای انجام مجدد آن شوند که رقابت بلندمدت آنها در صنعت OTT است.
سانگ وون، استاد دانشگاه کیونگهی، "با توجه به اینکه بازیکنان OTT، با در نظر گرفتن نتفلیکس، متوجه اقتصادهای بازار، راههای ورود بازیکنان به محتوای سرمایهگذاری شدهاند.
"
"آنها با پخشکنندگان و اپراتورهای مخابراتی در مناطقی که ماده کرهای از آن لذت میبرد، مشارکت میکنند و سیگنالهای اصلاحی سرریز را هضم میکنند، بازار خدمات خود را سفارشی میکنند.
"
ejkim@yna.
co.
kr
(END )